Повний самоаналіз відкритого
заняття «Судномодельного» гуртка
Керівник гуртка — Братищенко Олег Федорович
Місце проведення — м. Дружківка, СЮТ,каб.2.2
Кількість гуртківців — 14
Тема: «Виготовлення рятувальних пристроїв моделей».
Мета: Вивчення будови і призначення рятувальних пристроїв моделі.
№ з/п |
Пункт аналізу |
Аналіз |
1 |
Готовність приміщення, наявність необхідного обладнання для організації навчального процесу, використання наочних посібників |
Приміщення та необхідне обладнання готови для проведення заняття. |
2 |
Своєчасність початку занять, дотримання вимог до зовнішнього вигляду гуртківців, забезпечення роботи органів дитячого самоврядування |
Заняття почалось своєчасно. Зовнішній вигляд гуртківців відповідає вимогам. Староста доповів кількість присутніх. |
3 |
Зовнішній вигляд керівника гуртка, тон звертання, дотримання норм літературної вимови, ступінь емоційності |
Братищенко Олег Федорович охайний, тон звернення-привітний, мова емоційна, доброзичлива. |
4 |
Визначення мети заняття, доведення її до дітей, запровадження мобілізуючого початку заняття |
Була визначення мети заняття і доведена до гуртківців. Мотивація навчальної діяльності гуртківців мобілізувала початок заняття. |
5 |
Відповідність теми заняття його змісту, зв’язок із попередньою темою, наступність
|
Тема заняття відповідає його змісту, має зв’язок із попередньою темою і наступною. |
6 |
Виховна спрямованість, використання методів виховного впливу на гуртківців. Виховна, розвивальна та профорієнтаційна робота на занятті |
Практична робота виховує працелюбство і старанність, які необхідні при виготовленні невеличких деталей. Виготовлення рятувальних пристроїв моделі дає можливість гуртківцям розвивати навички по кресленню та вміння роботи з різними інструментами. |
7 |
Наукова достовірність матеріалу, використання сучасних досягнень науки, техніки, промисловості, мистецтва. |
Використані матеріали на занятті достовірні і відповідають сучасним досягненням науки і техніки. |
8 |
Різноманітність прийомів навчання (методів праці гуртківців) на занятті
|
Бесіда, демонстрація малюнків, креслень, показ нових прийомів обробки матеріалів. |
9 |
Активність гуртківців у процесі заняття, використання ігрових форм. Розвиток допитливості, творчості, навичок самостійного мислення |
Гуртківці активні на занятті, вміють самостійно мислити, працювати. |
10 |
Закріплення здобутих знань, вироблення вмінь та навичок відповідно до профілю гуртка. Повторення пройденого матеріалу. Наявність міжпредметних зв’язків |
На початку заняття була проведена актуалізація опорних знань, повторення пройденого матеріалу. Перед початком практичної роботи вихованці повторили техніку безпеки при роботі з лобзиком, наждаковим папером і ножицями, технологію виготовлення рятувального кола. |
11 |
Прийоми заохочення й стимулювання гуртківців |
Похвала за старанність у роботі, участь кращих робіт гуртківців у виставках: міських, обласних, всеукраїнських. |
12 |
Знання керівником психологічних особливостей дітей |
Керівник знає психологічні особливості гуртківців. |
13 |
Раціональне використання часу на занятті
|
Раціональне використовує час на занятті. |
14 |
Формування навичок самостійної роботи з довідковим та іншим матеріалом. Дослідницька робота |
Старші гуртківці мають навички самостійної роботи з довідковим матеріалом. |
15 |
Упровадження досягнень педагогічної науки, сучасних методів навчання і виховання |
Керівник гуртка вивчає методичну літературу і впроваджує сучасні методи в роботі. |
16 |
Використання різноманітних методів навчання |
На занятті використовувались різноманітні методи навчання (словесні, наочні, практичні |
17 |
Орієнтація гуртківців на подання конкретної практичної допомоги закладу |
Вихованці приймають активну участь у поповненні бази гуртка матеріалами (деревина, фанера та інші матеріали). |
18 |
Додержання правил техніки безпеки. Проведення інструктажу |
Гуртківці знають техніку безпеки при роботі з лобзиком, наждаковим папером і ножицями. |
19 |
Рівень вирішення єдиної методичної проблеми закладу |
|
Висновки, пропозиції Цілі і мета заняття досягненні.
Проведене заняття гуртка відповідає вимогам часу.
Керівник гуртка Братищенко Олег Федорович