План-схема повного самоаналізу
відкритого заняття гуртка
Керівник гуртка — Братищенко Ігор Федорович
Заняття за розкладом — 15:00 - 18:00
Місце проведення — місто Дружківка НВК № 10
Кількість гуртківців — 14
Тема: Історія виникнення повітряного змія
Мета: Навчальна – розширити і поглибити знання гуртківців з даної теми.
Розвивальна – розвивати в гуртківців раціональний підхід до вивчення нового матеріалу та логічне мислення, вміння зосереджувати увагу на об’єкті вивчення, аналізувати історичні ситуації;
Виховна – реалізувати естетичне та фізичне виховання гуртківців, сформувати вміння толерантно ставитись до думок інших, виховувати працелюбність та емоційне ставлення до об’єкту вивчення на основі діяльності і особистого життя вчених. _______________________________________________________________
№ з/п |
Пункт аналізу |
Аналіз |
1 |
Готовність приміщення, наявність необхідного обладнання для організації навчального процесу, використання наочних посібників |
Приміщення підготовлено для організації навчального процесу. Використання наочних посібників – є. |
2 |
Своєчасність початку занять, дотримання вимог до зовнішнього вигляду гуртківців, забезпечення роботи органів дитячого самоврядування |
Своєчасно розпочинається заняття гуртка. Вимоги до зовнішнього вигляду гуртківців дотримуються |
3 |
Зовнішній вигляд керівника гуртка, тон звертання, дотримання норм літературної вимови, ступінь емоційності |
Тон звертання, дотримання норм літературної вимови, ступінь емоційності, зовнішній вигляд керівника відповідає вимогам часу. |
4 |
Визначення мети заняття, доведення її до дітей, запровадження мобілізуючого початку заняття |
Мета заняття визначена і доведена до дітей. |
5 |
Відповідність теми заняття його змісту, зв’язок із попередньою темою, наступність
|
Тема заняття його змісту має логічний зв’язок із попередньою темою |
6 |
Виховна спрямованість, використання методів виховного впливу на гуртківців. Виховна, розвивальна та профорієнтаційна робота на занятті |
Виховна, розвивальна та профорієнтаційна робота на занятті присутня |
7 |
Наукова достовірність матеріалу, використання сучасних досягнень науки, техніки, промисловості, мистецтва. |
так |
8 |
Різноманітність прийомів навчання (методів праці гуртківців) на занятті
|
Різноманітність прийомів навчання (методів праці гуртківців) на занятті – лекція, доповіді гуртківців, практична робота. |
9 |
Активність гуртківців у процесі заняття, використання ігрових форм. Розвиток допитливості, творчості, навичок самостійного мислення |
Розвиток допитливості, творчості, навичок самостійного мислення відбувається впродовж всього заняття |
10 |
Закріплення здобутих знань, вироблення вмінь та навичок відповідно до профілю гуртка. Повторення пройденого матеріалу. Наявність міжпредметних зв’язків |
Повторення пройденого матеріалу відбувається у практичній робот. Вироблення вмінь та навичок відповідно до профілю гуртка – є. |
11 |
Прийоми заохочення й стимулювання гуртківців |
Емоційне заохочення на прикладі успіхів інших гуртківців |
12 |
Знання керівником психологічних особливостей дітей |
так |
13 |
Раціональне використання часу на занятті
|
так |
14 |
Формування навичок самостійної роботи з довідковим та іншим матеріалом. Дослідницька робота |
Формування навичок самостійної роботи з довідковим та іншим матеріалом відбувається при виконанні домашнього завдання |
15 |
Упровадження досягнень педагогічної науки, сучасних методів навчання і виховання |
Так – технологія створення ситуації Успіху |
16 |
Використання різноманітних методів навчання |
так |
17 |
Орієнтація гуртківців на подання конкретної практичної допомоги закладу |
немає |
18 |
Додержання правил техніки безпеки. Проведення інструктажу |
так |
19 |
Рівень вирішення єдиної методичної проблеми закладу |
Вирішується |
Висновки, пропозиції
Цілі і мета заняття досягненні. У ході заняття гуртківці здобули теоретичні знання та практичні навички по виготовленню моделі повітряного змія. Проведене заняття гуртка відповідає вимогам часу.
Керівник гуртка Братищенко Ігор Федорович